Ψηφιακή Εποχή 2014. Από το Blogger.

ειδησεις απο το χωρο του βιβλιου, της εκπαιδευσης, του πολιτισμου, της τεχνολογίας

αναζητηση βιβλιων με τη τεχνολογια της google! δοκιμάστε το!

Loading

Στις βιτρίνες των βιβλιοπωλείων σήμερα: Magic Baf, Αθενσ Σπέσιαλ και Κοτσυφόκισσα

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Εγκαινιάζουμε μία νέα ένοτητα με  κυκλοφορίες βιβλίων που κάνουν πωλησεις και
κερδίζουν τις εντύπωσεις την εβδομάδα που πέρασε:

τι είδαμε λοιπόν στα βιβλιοπωλεία την τελευταία εβδομάδα του Γενάρη 14



Αθενσ Σπέσιαλ λε τουρ. Το βιβλίο που έχει γεμίσει όλες τις προθηκές των βιβλιοπωλείων

 Ο γνωστός σεφ, γυρίζει την αγαπημένη του πόλη από τη μία άκρη ως την άλλη και μας προτείνει τα αγαπημένα του μέρη και μαγαζιά για καλό φαγητό στην Αθήνα.
Τρελαίνομαι για την Αθήνα, την αγαπώ, μου κάνει κάτι, ρε παιδί μου, ακόμα με μαγεύει, όπως τον Χατζηχρήστο που κατέβαινε για πρώτη φορά από τη Λαμία. Με γοητεύει το κτίριο της Λέσχης αξιωματικών, το Χίλτον και απέναντι ο Δρομέας. Λατρεύω τις μαρμάρινες εισόδους-μαυσωλεία με πολυθρόνες του Σαρίδη, της Ρηγίλλης και της οδού Λυκείου και όλα τα παράθυρά τους που το βράδυ ανάβουν λαμπατέρ με καπελάκια και φαίνονται από κάτω τα ταβάνια και μισοί πίνακες στους τοίχους. Λατρεύω την ιντερνάσιοναλ Αθήνα και τις γειτονιές της, μα πάνω απ' όλα το φαγητό της. Μπορείς να βρεις τα πάντα: ουκρανικά, αφρικάνικα, ποντιακά, μεξικάνικα, μανιάτικα, από την Νάξο και τον Ψηλορείτη. Νουντλς από την Σεούλ, πιλάφια περσικά, χαλούμια, κούρδικα, αρμένικα και σούσι από την Οζάκα. Μπορείς να βγαίνεις μια ζωή έξω και να μην τελειώσουν ποτέ τα μαγαζιά της. Έχω γυρίσει όλη την Αττική, μιας και τρώω έξω τέσσερα με πέντε βράδια τη βδομάδα. Μόνος ή με φίλους γυρνώ την πόλη από τη μία άκρη ως την άλλη και ψάχνω καλό φαγητό. Θέλω κι εγώ να μάθω ποιος μαγειρεύει καλά, ή μάλλον καλύτερα από αυτούς που ήδη ξέρω. Πού έχει καλό φαγητό δε θα σας πω, γιατί απλά κι εγώ ακόμα αυτό ψάχνω. Μάζεψα όμως εδώ τα αγαπημένα μου, που νιώθω σαν στο σπίτι μου και που πάω μετά χαράς μετά την πιο κουραστική μου μέρα. Δεν γράφω "τα καλύτερα" αλλά "τα αγαπημένα μου", έχει μεγάλη διαφορά! Ξέρετε "καλό" και "καλό" μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά σαν τα δύο άκρα του Γαλαξία. Το καλό φαγητό θα το βρείτε όμως μόνοι σας, ό,τι κι αν σας λέω εγώ. Διάθεση να έχετε για γύρες και βόλτες σε γειτονιές που ούτε ξέρετε πως υπάρχουν. B.K   Από τις έκδόσεις Πατάκη


Magic Baf-Ο Τυφώνας Τζέφρυ  Το νέο βιβλίο του Τζίμη Πανούση


Ο Τζίμης Πανούσης στην έντυπη εκδοχή ενός μακρόσυρτου ραδιοφωνικού ημερολογίου, (Οκτώβριος 2009 - Μάρτιος 2012) παρακολουθεί από κοντά τη μετατροπή της Ελλάδας σε αποικία, χάρη στις άοκνες προσπάθειες του εικονιζόμενου στο εξώφυλλο γόνου της γνωστής οικογένειας πολιτικών που μας διασκέδασε ατέλειωτες ώρες.
"Θέλω να γίνω, άµα µεγαλώσω, πρώτα νοσοκόµα και µετά ''περσόνα νον ντάντα''. Εµείς, ντανταϊστές γεννηθήκαµε και ντανταϊστές θα πεθάνουµε. Η νταντά της παιδικής µου φαντασίωσης ήτανε αφράτη και στρουµπουλή, µου έφτιαχνε την αγαπηµένη µου τούρτα µε φράουλες και αίµα και µου τραγούδαγε τη φθινοπωρινή σονάτα, όταν ακουµπούσα το κεφαλάκι µου στα µαξιλαρένια βυζιά της. Αυτή µου έµαθε την απλή µέθοδο των τριών ιεραρχιών που κουβαλάνε οι τρεις µάγισσες µε τα δώρα: το χρόνο, την τέχνη και το θάνατο. Με δίδαξε τη µεταβατική ιδιότητα της αγάπης που δεν την κρατάς για πάρτη σου, τη µοιράζεις και απολαµβάνεις τη µοναξιά σου''." από τις εκδόσεις Opera

Κοτσυφόκισσα αν και κυκλοφόρησε του 2010 ο συγκλονιστικός επίλογος της τριλογίας των "Αγώνων Πείνας" της Suzanne Collins διαβάζεται περισσότερο απο πότε

Η Κάτνις Έβερντιν, το φλεγόμενο κορίτσι, έχει επιβιώσει, αν και η πατρίδα της έχει καταστραφεί. Ο Γκέιλ έχει διαφύγει. Η οικογένεια της Κάτνις είναι ασφαλής. Ο Πίτα είναι αιχμάλωτος στα χέρια της Κάπιτολ. Η Περιοχή 13 πραγματικά υπάρχει. Υπάρχουν εξεγερμένοι. Υπάρχουν νέοι ηγέτες. Μια επανάσταση ξεδιπλώνεται. Κατόπιν σχεδίου η Κάτνις διασώθηκε από την αρένα των βάναυσων και εφιαλτικών Εικοσιπεντάχρονων της Καταστολής, και κατόπιν σχεδίου εδώ και καιρό αποτελεί κομμάτι της επανάστασης χωρίς να το γνωρίζει. Η Περιοχή 13 έχει βγει από τις σκιές και σχεδιάζει να ανατρέψει την Κάπιτολ. Όλοι, όπως φαίνεται, είχαν συμμετοχή στην προσεκτική κατάστρωση των σχεδίων -εκτός από την Κάτνις.

Η επιτυχία της επανάστασης θα εξαρτηθεί από την προθυμία της Κάτνις να γίνει πιόνι, να δεχθεί να αναλάβει ευθύνη για αμέτρητες ζωές και να αλλάξει την πορεία του μέλλοντος της Πάνεμ. Για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να παραμερίσει τα αισθήματα οργής και καχυποψίας που νιώθει


H τριλογία αποτελείται από τα βιβλία  Φωτιά Αγώνες Πείνας και Κοτσυφόκισσα  και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πλατύπους

- Καλό ΣΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Τελευταίες Προσφορές

Συνεχώς χαμηλότερες τιμές για ασφάλεια αυτοκινήτου Κλικ για Προσφορά!!

ιστοχώρος αγγελίων και δημοπρασιών

κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων

νέες κυκλοφορίες βιβλίων